Subject: FW: Teemeistri seina tehnoloogiline paus
From: "Egle Meelind" <[email-masked]>
To: "Egle Meelind" <[email-masked]>
Date: Thu, 28 Dec 2023 12:06:13 +0200

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>  <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, December 28, 2023 10:18 AM
To: Meelis Laanpere <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Cc: 'Andres Leinbok' <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Teemeistri seina tehnoloogiline paus

Tere!

Saadan avalduse tehnoloogilise pausi kehtestamiseks Teemeistri seina
ehitusel.

----

Siim Vahter

Ehitusjuht

KiirWarren.KL OÜ

Tel:  <tel:+372%205598%201000> +372 55 98 1000

<https://maps.google.com/?q=Ranna+tee+17%0D+Tabasalu+76901%0D+Harjumaa%0D+
Estonia&entry=gmail&source=g> Ranna tee 17

<https://maps.google.com/?q=Ranna+tee+17%0D+Tabasalu+76901%0D+Harjumaa%0D+
Estonia&entry=gmail&source=g> Tabasalu 76901

<https://maps.google.com/?q=Ranna+tee+17%0D+Tabasalu+76901%0D+Harjumaa%0D+
Estonia&entry=gmail&source=g> Harjumaa

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

www.kiirwarren.ee